Webové stránky v moderním designu

S radostí vám oznamujeme, že jsme spustili nové webové stránky, které dostaly nový moderní design.

Dozvíte se zde, kdo jsme, jaké služby nabízíme, ale i jak to u nás vypadá. Příjemnou novinkou je vylepšené prostředí nového webu, který se přizpůsobí každému zařízení. Díky tomu si našimi stránkami můžete bezproblémově listovat v počítači, na tabletu či v mobilu.

Doufáme, že se vám náš nový web bude líbit. Zároveň vás prosíme o shovívavost při případných chybách, které se při takto rozsáhlém projektu mohou objevit.

Nový obchodní ředitel

Novým obchodním ředitelem naší společnosti se stal v únoru letošního roku Robert Vukelić. Pan Vukelić doposud pracoval pro skupinu EDS (Euro-Druckservice GmbH), jejíž je TYPOS součástí. Skupina EDS je považována za jedničku na trhu v poskytování tiskových služeb ve středovýchodní Evropě.

Pan Vukelić se v pozici obchodního ředitele tiskárny TYPOS soustředí především na další rozvoj obchodních aktivit v České republice i v zahraničí. Cílem je získávání nových zákazníků – především v regionu Prahy a v retailovém segmentu.

V oblasti polygrafie má pan Vukelić mnohaleté zkušenosti. Vystudoval management tisku na univerzitě ve Stuttgartu a celou svou profesní kariéru strávil v polygrafickém průmyslu. Neznámým prostředím není pro pana Vukeliće ani tiskárna TYPOS, neboť se s ní seznámil již během svého působení ve skupině EDS.

Pro holdingovou společnost EDS pracuje pan Vukelić jako ředitel pro rozvoj obchodu od roku 2016. Jeho role v rámci skupiny pro obchod v balkánském regionu zůstává zachována. Stejně tak bude pan Vukelić i nadále zodpovídat za obchod s německou rodinnou společností Schwarz Gruppe (např. Kaufland), která je považována za druhého největšího maloobchodníka na světě a za největšího zaměstnavatele v Německu.

Pan Vukelić je rodilý Němec, vyrůstal ve Stuttgartu a má srbo-chorvatské rodiče. V letech 2006 – 2016 pracoval pro Novotisk (VLP) jako výkonný ředitel s několika funkcemi. Od té doby žije se svou rodinou v Praze. Díky tomu hovoří několika jazyky. Kromě rodné němčiny a srbštiny hovoří také anglicky a česky.

56 milionů archů: Heidelberg XL 106-5+L rok v provozu

Ač se to může zdát neuvěřitelné, uběhl již rok od instalace našeho nového stroje Heidelberg XL 106-5+L. Za tu dobu jsme na stroji potiskli již více jak 56 miliónů archů. Nabyté zkušenosti nám umožňují naplno využívat výhody nejmodernější technologie pro rychlý a kvalitní tisk náročných motivů, ze kterého máme radost nejen my, ale hlavně naši zákazníci.

Investice do kotoučového tisku

Letošní rok jsme zahájili investicemi do kotoučového stroje Müller Martini Concept. Technologii kotoučového tisku využíváme v naší společnosti především při zpracování directmailingových kampaní. Významnou část produkce v tomto segmentu představuje také výroba tiskopisů či formulářů.

Jako první část úprav stroje byla vyměněna kompletně celá kabeláž. Následně proběhla výměna řídícího modulu stroje a zároveň s tím byl zakoupen jeden nový modul nákružek (24“). V poslední fázi necháme repasovat všechny tiskové věže. Celkem se jedná o investici převyšující dva miliony korun.

Důvodem celé akce je maximalizace elektronické stability stroje a díky repasím nákružků i trvalá udržitelnost kvality tisku. Díky této investici jsme vám navíc schopni nabídnout i náročnější tiskové motivy.

Digitální tisk metalickými barvami

Digitální tiskový stroj Xerox XC 1000i, který jsme pořídili na podzim loňského roku, má za sebou prvních 450 000 výtisků po třech měsících uvedení do provozu. Nejčastěji se jedná o vizitky, letáky či různé brožury a katalogy. Díky tomuto stroji jsme vám schopni nabídnout efektní prvky, které přidají vašim tiskovinám na exkluzivitě. Stále častěji tak tiskneme např. svatební oznámení, pozvánky, vstupenky, kupony či poukazy.

Exkluzivního vzhledu tiskovin lze dosáhnout aplikací speciálního toneru – čirý, metalický zlatý či stříbrný. Pomocí čirého toneru lze zvýraznit vybrané prvky nebo jím potisknout celou stránku. Čirý toner dokáže zvýraznit obrázky takovým způsobem, že má pozorovatel dojem, jako by vystupovaly ze stránky. Dokáže přitáhnout pozornost k vybraným textům, zvýrazňuje fotografie, loga či různé obrázky. Pomocí zlatého či stříbrného toneru lze docílit celoplošného metalického vzhledu nebo např. zvýraznění log a grafiky. Tyto tonery se úspěšně využívají také jako ochranné prvky tiskovin (vstupenky, kupony, poukazy, atd.)