Ukázka z portfolia: Vinařský fond

Brožury, mapky, letáky a další reklamní materiály – to vše jsme v letošním roce tiskli pro Vinařský fond, který se zařadil mezi naše nové zákazníky.

Tento fond podporuje marketing vína, rozvoj vinařské turistiky a informuje veřejnost o vinohradnictví a vinařství. Tisknout takové materiály je pro nás radost!

Centrální rozvod barev

Dokončili jsme projekt na centrální rozvod barev do tiskových strojů a postoupili jsme tak zase o krůček dál směrem k automatizaci a zefektivnění výroby.
 
Centrální rozvod nahrazuje původní „ruční“ zásobování tiskových strojů barvami CMYK. Jádrem centrálního rozvodu zůstal výtlakový systém barev, který byl doplněn o distribuční soustavu trubního vedení, která dovedla barvy až ke každé barevnici. Centrální rozvod také umožňuje měření spotřeby barev na jednotlivých tiskových strojích pomocí instalovaných průtokoměrů.

Hlavní výhody nového rozvodu barev:
  • časový zisk pomocného tiskaře – uspořený čas je věnován produkci a péči o pracoviště
  • měření spotřeby barev – důležité nejenom pro interní statistiky a analýzy, ale především pro ještě přesnější kalkulace zakázek

Přestavba a optimalizace knihárny

Přestavěli jsme knihárnu a vytvořili tak pracoviště, které plně odpovídá nárokům na profesionální průmyslové zpracování tiskovin.

Nově jsme vytvořili tři střediska: řezací, falcovací a středisko vazby. Došlo také ke změně v rozestavění strojů. Ty jsou nyní rozmístěny tak, aby to odpovídalo novému uspořádání knihárny. Díky kompletnímu zbourání jedné zdi se přístupové cesty ke strojům zkrátily na minimum. Potištěné archy z tiskových strojů tak nyní plynou rovnou k řezačce a poté k dalšímu zpracování na falcovačkách. Zajištěním optimáního workflow jsme docílili vyšší efektivity a zároveň jsme navýšili naše výrobní kapacity.

Tiskoviny bezpečně: antibakteriální lak

Tiskněte výrobky se speciálním disperzním lakem s antibakteriálními a antivirovými vlastnostmi!

Je nám potěšením vás informovat o tom, že se nám podařilo zajistit dodávky speciálního disperzního laku Lock 3, který ochrání vaše tiskoviny před škodlivými patogeny.

Výhody použití Lock3:

  • zahubí až 99,5 % všech mikrobů
  • funguje proti bakteriím, virům, houbám a jejich sporám
  • klinicky testovaný účinek
  • dlouhotrvající efekt
  • zdravotně nezávadný
  • nedochází k vývoji rezistence patogenů
  • neobsahuje škodlivé biocidy a nanočástice

Lock 3 je jediným lakem svého druhu na světě. Doposud neexistoval způsob, jak aplikovat na tiskoviny lak, který by dlouhodobě ničil mikroby a viry a tím trvale zvyšoval zdravotní nezávadnost produktů. To se však změnilo, když společnost Varcotec (etablovaný dodavatel tiskových laků) navázala spolupráci s německou univerzitou v Regensburgu.

Disperzní lak Lock 3 obsahuje účinnou látku, která využívá přirozených fotodynamických procesů. Fotosenzibilizátor v laku pod vlivem světla přeměňuje kyslík ze vzduchu na singletový kyslík. Vysoce reaktivní singletový kyslík pak účinně rozkládá škodlivé patogeny na povrchu tiskovin. Dle testů Frauenhoferova institutu v Mnichově Lock 3 spolehlivě zahubí až 99,5 % všech potenciálně zdraví škodlivých mikrobů.

Antimikrobiální lak je vhodný na různé druhy materiálů a nabízíme jej v lesklé, matné nebo polomatné variantě. Využití laku je opravdu široké. Primárně se hovoří o zdravotnictví, gastronomii, potravinářství či farmacii. Vhodný je však všude tam, kde dochází k osobnímu kontaktu a velké koncentraci lidí. Typicky se jedná o reklamní a propagační tiskoviny (brožury, letáky, různé desky atp.) distribuované koncovým klientům.

Webové stránky v moderním designu

S radostí vám oznamujeme, že jsme spustili nové webové stránky, které dostaly nový moderní design.

Dozvíte se zde, kdo jsme, jaké služby nabízíme, ale i jak to u nás vypadá. Příjemnou novinkou je vylepšené prostředí nového webu, který se přizpůsobí každému zařízení. Díky tomu si našimi stránkami můžete bezproblémově listovat v počítači, na tabletu či v mobilu.

Doufáme, že se vám náš nový web bude líbit. Zároveň vás prosíme o shovívavost při případných chybách, které se při takto rozsáhlém projektu mohou objevit.

56 milionů archů: Heidelberg XL 106-5+L rok v provozu

Ač se to může zdát neuvěřitelné, uběhl již rok od instalace našeho nového stroje Heidelberg XL 106-5+L. Za tu dobu jsme na stroji potiskli již více jak 56 miliónů archů. Nabyté zkušenosti nám umožňují naplno využívat výhody nejmodernější technologie pro rychlý a kvalitní tisk náročných motivů, ze kterého máme radost nejen my, ale hlavně naši zákazníci.

Investice do kotoučového tisku

Letošní rok jsme zahájili investicemi do kotoučového stroje Müller Martini Concept. Technologii kotoučového tisku využíváme v naší společnosti především při zpracování directmailingových kampaní. Významnou část produkce v tomto segmentu představuje také výroba tiskopisů či formulářů.

Jako první část úprav stroje byla vyměněna kompletně celá kabeláž. Následně proběhla výměna řídícího modulu stroje a zároveň s tím byl zakoupen jeden nový modul nákružek (24“). V poslední fázi necháme repasovat všechny tiskové věže. Celkem se jedná o investici převyšující dva miliony korun.

Důvodem celé akce je maximalizace elektronické stability stroje a díky repasím nákružků i trvalá udržitelnost kvality tisku. Díky této investici jsme vám navíc schopni nabídnout i náročnější tiskové motivy.

Digitální tisk metalickými barvami

Digitální tiskový stroj Xerox XC 1000i, který jsme pořídili na podzim loňského roku, má za sebou prvních 450 000 výtisků po třech měsících uvedení do provozu. Nejčastěji se jedná o vizitky, letáky či různé brožury a katalogy. Díky tomuto stroji jsme vám schopni nabídnout efektní prvky, které přidají vašim tiskovinám na exkluzivitě. Stále častěji tak tiskneme např. svatební oznámení, pozvánky, vstupenky, kupony či poukazy.

Exkluzivního vzhledu tiskovin lze dosáhnout aplikací speciálního toneru – čirý, metalický zlatý či stříbrný. Pomocí čirého toneru lze zvýraznit vybrané prvky nebo jím potisknout celou stránku. Čirý toner dokáže zvýraznit obrázky takovým způsobem, že má pozorovatel dojem, jako by vystupovaly ze stránky. Dokáže přitáhnout pozornost k vybraným textům, zvýrazňuje fotografie, loga či různé obrázky. Pomocí zlatého či stříbrného toneru lze docílit celoplošného metalického vzhledu nebo např. zvýraznění log a grafiky. Tyto tonery se úspěšně využívají také jako ochranné prvky tiskovin (vstupenky, kupony, poukazy, atd.)